wtorek, 30 grudnia 2014

Liebster Avard

Liebster Avard- nominacja otrzymywana jest od bloger w ramach "dobrze wykonanej pracy". Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na jedenaście pytań zadanych przez blogera, a następnie należy nominować kolejne jedenaście osób, których blogi czytasz oraz zadać im pytania. 

~**~
Na początku chciałam serdecznie podziękować za tą nominację (kompletnie się nie spodziewałam, ale mega się cieszę aww ^*^) Alex Vicious (mam nadzieję, że dobrze napisałam)!

~**~
Teraz odpowiem na pytania zadane przez Alex Vicious

1.      Gdybyś miał/a zostać po śmierci zwierzęciem, które byś wybrał/a? I dlaczego?
No to smokiem! Ale tak na poważnie to wilkiem, ponieważ zawsze kojarzyły mi się z wolnością i taką nieokiełznaną dzikością.

2.      Dlaczego akurat pisanie? Tworzenie czegoś? Przecież jest dużo wiele innych zajęć.
Otóż, hm, moje życie w pewnym momencie przestał być kolorowe i pisanie było dla mnie swego rodzaju odskocznią od problemów i z czasem jak się w tym zagłębiłam to w ciągu jednego dnia potrafiłam zapisać cały 96 kartkowy zeszyt w kratkę :). Sama nie wiem, dlaczego właśnie to. Jest to moje hobby i zajęcie na nudne dni.

3.      Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie co byś zmienił/a w swoim życiu?
Otóż nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Chyba nic, ponieważ potem przyszłość mogłaby zostać w pewien sposób zachwiana, a ja lubię ją, mimo przykrych wydarzeń :).

4.      Jakie filmy najbardziej lubisz oglądać?
Hm, bardzo lubię komedie, fantasy, filmy przygodowe oraz niektóre horrory :*.

5.      Jakiego artystę cenisz?
Z poezji na pewno Williama Shakespeara i Adama Mickiewicza
Z malarstwa Rafaela Santi.

6.      Jak myślisz, dlaczego w dzisiejszych czasach ludzie są bardziej skłonni do przemocy?
Myślę, że jest to prymitywny sposób na przetrwanie. Stara zasada głosząca, iż przetrwają tylko najsilniejsi :). 

7.      Jakie jest Twoje zdanie o używkach?
Używki były, są i będą :). Niestety, ale nie rozumiem, dlaczego ludzie piją, palą, ćpają. Innymi słowy marnują swoje życie na takie cholerstwa!

8.      Skąd pomysł na bloga?
Prowadzę drugiego bloga z moją przyjaciółką, ale chciała również wykazać się jako indywidualistka. Poza tym bardzo lubię horrory Resident Evil i parę NaruSaku, dlatego postanowiłam to jakoś ze sobą połączyć. No i proszę! Jestem!

9.      Jaką porę roku lubisz najbardziej?
LATO!!!

10.   Gdybyś mógł/mogła dodać sobie jeden talent ( rysowanie, śpiew, taniec i itp. ), jaki by on był? I dlaczego?
Zdecydowanie RYSOWANIE!!! Praktykuję to, ale przede mną jeszcze dłuuuga droga. 

11.   Czy odważyłbyś/odważyłabyś się wyznać komuś swoje uczucia? 
W zależności jakie one są. Jeżeli kogoś nie lubię lub nawet nienawidzę to bez problemu jestem w stanie powiedzieć to takiej osobie. Uczucia typu "kocham cię" wyznałam tylko jednej osobie, ale po tym, jak on zrobił to pierwszy :). No nie licząc Madary Uchihy XD. 

~**~
Moje pytania:

1.Dlaczego zdecydowałeś/aś się na prowadzenie bloga o danej tematyce?
2.Czemu akurat pisanie? Przecież jest wiele innych zajęć.
3.Czy myślałeś/ aś nad opublikowaniem swojej własnej książki?
4.Jakie książki najchętniej czytasz? Podaj tytuły.
5.Ulubione filmy- gatunki + tytuły.
6.Skąd czerpiesz wenę/ inspirację, aby dalej tworzyć?
7.Dlaczego ból psychiczny jest gorszy od fizycznego?
8.Czy byłeś/aś kiedykolwiek nieszczęśliwie zakochany/a?
9.Jakim zwierzęciem chciałbyś/abyś zostać po swojej śmierci?
10.Jaką umiejętnością chciałbyś/abyś dysponować? (np. telepatia, widzenie przyszłości, inne)
11. Czy boisz się śmierci? Jak ją postrzegasz?

~***~
Dziękuję za uwagę :)
Pozdrawiam
Only Shiro :*




2 komentarze:

  1. Dziękujemy i przyjmujemy Twoją nominację :D Pozdrawiamy Patty i Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz dziękować :D czytając Twoje opowiadanie pomyślałam, że naprawdę na to zasługujesz, więc życzę Tobie tylko powodzenia! I mam nadzieję, że będę mogła czytać tak dobre rozdziały jakie obecnie tutaj prezentujesz :*

    OdpowiedzUsuń